بازاریابی شبکه ای ( نتورک مارکتینگ )
زندگی به سبک بازاریابی شبکه ای ( نگرش ، رشد شخصی ، سعادتمندی ، آزادی مالی ) 
قالب
آخرين مطالب
پیوند ها
لینک های ویژه
« ارسال برای دوستان »
نام شما :
ایمیل شما :
نام دوست شما:
ایمیل دوست شما:

Powered by ParsTools
مجله بازارایابی شبکه ای

دوستان بازدید کننده اطلاعات این صفحه در آرشیو اسفند ماه 92 به روز گردیده است. لطفا جهت مشاهده اطلاعات تکمیلی و به روز به وبسایت اصلی مجله بازاریابی شبکه ای ( زندگی به سبک بازاریابی شبکه ای ) و یا به آرشیو مطالب همین وبگاه مراجعه نمایید.

با تشکر

روابط عمومی مجله بازاریابی شبکه ای


شرکت شبکه بادران گستران

شرکت شبکه بادران گستران به شماره ثبت 408926 با نام تجاری شبکه بادران مقدمات کسب مجوز خود از کمیته نظارت بر بازاریابی شبکه ای را از سال 1388 آغاز و بعد از طی مراحل قانونی و انجام بررسی های دقیق و اخذ تأییدیه های لازم ، در تاریخ 06/06/90 موفق به دریافت اولین مجوز بازاریابی شبکه ای ایران به شماره 568308-42 از وزارت صنعت ، معدن و تجارت (مرکز امور اصناف و بازرگانان ایران) گردید .
موضوع فعالیت این شرکت با توجه به اهمیت انرژیهای تجدیدپذیر (باد و خورشید) در زندگی روزمره و افزایش روز افزون استفاده از این انرژیها در کل دنیا و گسترش آن در داخل کشور ، فروش شبکه ای کالاهای مرتبط با انرژیهای نو می باشد . بی شک استفاده بی رویه از منابع فسیلی نه تنها باعث از بین رفتن این منابع می شوند بلکه موجب افزایش هزینه های روزمره زندگی ، ایجاد آلودگی های زیست محیطی و بیماریهای صعب العلاج
می گردند . حفظ محیط زیست از وظایف همه ما است و همگی موظف هستیم کره زمین را عاری از آلودگی و پاک به نسل های بعدی بسپاریم ، این یک رسالت بزرگ و جهانی است .
با پیوستن به شبکه بادران در این امر مهم سهیم باشید و اشتغال و کسب درآمد حلال ، سالم و بسیار مناسب را برای خود ، دوستان و جامعه به ارمغان آورید .

قـوانین و مقـررات

  1. کلیه مشخصات ثبت نام کنندگان باید منطبق بر اطلاعات کارت ملی و شناسنامه ای آنها باشد . (ارسال الکترونیکی تصویر کارت ملی الزامی است)

  2. در صورت وارد نمودن اطلاعات غلط در هر یک از قسمت های فرم ثبت نام ، عواقب و مسئولیت آن بعهده شخص ثبت نام کننده بوده و شرکت هیچگونه مسئولیتی نسبت به اطلاعات شخصی و بانکی اشتباه یا ناقص وی را ندارد .

  3. با توجه به اینکه برای انجام عملیات فروش و بازاریابی ، افراد ملزم به گذراندن آموزش های لازم که توسط بازاریاب سرگروه به صورت رایگان انجام می شود هستند لذا داشتن بازاریاب سرگروه برای هربازاریاب الزامی است.

  4. شرکت در خصوص هرگونه خطا حتی خطای سهوی در ورود اطلاعات شخصی افراد هیچگونه مسئولیتی نداشته و عواقب مربوط به این خطا (حتی خطای سهوی) در خصوص عدم واریز پورسانت بازاریابی به عهده شخص خاطی می باشد .

  5. کلیه همکاران موظف به رعایت تمامی قوانین و مقررات اعلام شده در سایت این شرکت و سایت مرکز امور اصناف و بازرگانان ایران (کمیته نظارت بر بازاریابی شبکه ای) می باشند .

  6. هیچکدام از بازاریابان اجازه اخذ هیچ مبلغی تحت هیچ عنوانی از مشتریان و یا بازاریابان زیر گروه خود را ندارند .

  7. کلیه وجوه کالاها باید به حساب جام شماره 3187707038 بانک ملت به نام شرکت شبکه بادران گستران واریز گردد .

  8. برای ورود به شبکه بادران هیچگونه حق عضویتی دریافت نمی گردد و عضویت در این شبکه رایگان می باشد .

  9. بازاریابان متعهد می گردند از افراد زیر گروه خود حمایت نمایند و برای موفقیت و پیشرفت آنها تمام سعی خود را بکار برند .

  10. هیچ کس برای بازاریاب شدن اجباری به خرید کالا ندارد .

  11. قطعی شدن خرید و نهایتاً واریز پورسانت منوط به واریز کل وجه به حساب شرکت شبکه بادران گستران می باشد .

  12. در صورتی که پس از واریز وجوه و قبل از ارسال و یا تحویل کالا، خریدار از خرید منصرف گردد ، برگشت معامله وعودت پول واریزی فقط پس ازکسر پورسانت بازاریابان ومبلغ مالیات برارزش افزوده امکان پذیر می باشد .

  13. به دلیل استهلاک پذیری کالاها و به جهت رعایت حقوق مصرف کنندگان در زمانی که کالا تحویل و یا به آدرس خریدار ارسال می شود امکان انصراف از خرید وجود ندارد .

  14. به فاکتورها طبق قانون ، مالیات بر ارزش افزوده اضافه می شود و کلیه خریداران باید وجه فاکتور را در قسمتی که مالیات بر ارزش افزوده محاسبه شده پرداخت نماید .

  15. هر گونه مالیات بر درآمد همکاران که توسط نهادهای زیربط دولتی تعیین گردد از پورسانت آنها کسر و به حساب دولتی مربوطه واریز می گردد .

  16. از آنجائیکه پرداخت پورسانت بازاریابان الکترونیکی انجام می شود ، مبلغ کارمزد بانکی تمام تراکنش های مربوط به واریز وجوه به حساب بازاریابان از پورسانت پرداختی کسر خواهد شد .

  17. حساب بانکی که به شرکت معرفی می گردد باید به نام فرد ثبت نام کننده باشد .

  18. محاسبه و واریز پورسانت منوط به واریز کل وجه خرید به حساب شرکت می باشد .

  19. پورسانت و پاداش کلیه همکاران فقط به حساب شخصی بانکی آنها در سه شنبه هر هفته واریز و سپس مؤخر بر عملیات بانکی در میز کار افراد قابل مشاهده خواهد بود .

  20. پرداخت پورسانت و پاداش و ارائه هر گونه گزارش مالی به همکاران مؤخر به انجام عملیات بانکی و با درج کد رهگیری تراکنش در سیستم بانکی کشور صورت می پذیرد .

  21. تحویل کالا فقط در محل شرکت و با ارائه فاکتور خرید و فقط به خریدار و یا نماینده قانونی وی صورت می پذیرد .

  22. هزینه حمل و نصب کالاها بعهده خریدار می باشد و بازاریاب می بایست این موضوع را به اطلاع خریداران برساند و در صورت عدم اطلاع رسانی به خریدار کالا، بازاریاب شخصاً مسئول هزینه حمل ونصب کالا خواهد بود .

  23. اینجانب کلیه قوانین و مقررات فوق و قرارداد مربوطه که در قسمت ثبت نام نوشته شده را با دقت مطالعه نمودم و اقرار می نمایم که نسبت به جمیع قوانین و امور مربوطه اطلاعات لازم را داشته و بعداً به هیچ عنوان حق ندارم ادعا و یا مطالبه ای که ناشی از عدم اطلاع باشد را بنمایم

گروه کالاها

کلیه کالاهای شبکه بادران با توجه به درصد پورسانت بازاریابان به دو گروه تقسیم می شوند .

گروه یک

1- انواع آبگرمکن خورشیدی

2- انواع چراغ خورشیدی

3- انواع کولر گازی خورشیدی

4- انواع پک بهینه سازی کولر گازی

5- انواع توربین بادی از 300 وات تا 30 کیلووات

6- انواع نیروگاه خورشیدی

7- انواع نیروگاه خانگی CHP

8- انواع کیف پرتابل سیستم روشنایی خورشیدی

9- انواع پک کامل سیستم روشنایی خورشیدی

10- انواع کوله و کیف خورشیدی

11- انواع چراغ قوه خورشیدی

12- انواع شارژر خورشیدی

13- انواع فانوس خورشیدی

14- حشره کش خورشیدی

15- ریسه روشنایی خورشیدی

16- عروسک خورشیدی

17- انواع چراغ باغی خورشیدی

18- انواع ماشین حساب خورشیدی

19- رادیو خورشیدی

20- پنکه خورشیدی

21- کلاه پنکه دار خورشیدی

گروه دو

1- انواع توربین بادی از 100 کیلووات تا 1500 کیلووات

2- دوچرخه شارژی برقی و خورشیدی

3- موتور سیکلت پدالی شارژی برقی و خورشیدی

4- انواع موتورسیکلت های 3000 ، 4000 ، 5000 برقی و خورشیدی

5- اسکوتر صندلی دار و جانباز برقی و خورشیدی

6- خودروی وانت شارژی برقی و خورشیدی

7- خودرو چند منظوره برقی و خورشیدی

8- خودرو شارژی ATV برقی و خورشیدی

9- یدک کش سه چرخ شارژی برقی و خورشیدی

پورسانت کالاها

پورسانت کالاها به دو بخش کلی پورسانت بازاریابان و پورسانت متصدیان فروش تقسیم می شود .

جدول پورسانت بازاریاب ها

بازاریاب : به شخصی اطلاق می شود که بتواند در مدت بیست روز پس از ثبت نام در سایت شرکت به صورت مستقیم در یک فاکتور حداقل 50،000 تومان از کالاهای شرکت را به فروش رساند.


ردیف

نام کالا

درصد پورسانت از فروش مستقیم

درصد پورسانت در لایه اول تا لایه بیست و چهارم غیرمستقیم

جمع درصد پورسانت پرداختی به بازاریاب

1

کلیه­کالاهای موجود درگروه یک

2

بجز لایه 9 و 11 الباقی لایه ها یک درصد و لایه 9 و11 دو درصد

28

2

کلیه­کالاهای موجود درگروه دو

2

از لایه اول تا دهم یک درصد و از لایه 11 تا 24 هر لایه نیم درصد

19

جدول پورسانت متصدیان فروش

متصدی فروش : به فردی اطلاق می گردد که پس از ثبت نام در سایت این شرکت نتواند در مدت بیست روز حداقل 50،000 تومان از محصولات شرکت را در یک فاکتور بفروش رساند .


ردیف

درصد پورسانت از فروش مستقیم

درصد پورسانت از فروش مستقیم

درصد پورسانت در لایه اول تا لایه بیست و چهارم غیرمستقیم

جمع درصد پورسانت پرداختی به متصدی فروش

1

کلیه­کالاهای موجود در گروه یک

2

---

2

2

کلیه­کالاهای موجود درگروه دو

2

---

2

 

نحـوه ارتقـاء و دریـافت پـورسـانت بیشتـر

هیچ پور سانتی بابت جذب و عضوگیری افراد جدید پرداخت نخواهد شد و پورسانت فقط به ازای فروش کالاها طبق جداول زیر به بازاریاب و متصدی فروش پرداخت می شود .


 

1- متصدی فروش : به فردی اطلاق می گردد که پس از ثبت نام در سایت این شرکت نتواند در مدت بیست روز حداقل 50،000 تومان از محصولات شرکت را در یک فاکتور بفروش رساند .

2- بازاریاب : به شخصی اطلاق می شود که بتواند در مدت بیست روز پس از ثبت نام در سایت شرکت به صورت مستقیم در یک فاکتور حداقل 50،000 تومان از کالاهای شرکت را به فروش رساند که در این حالت تا 7 لایه پورسانت دریافت می کند پس از آن بازاریاب موظف است هر 3 ماه 50،000 تومان فروش مستقیم انجام دهد در غیر این صورت کد بازاریابی وی غیر فعال می شود و دیگر هیچ پورسانتی دریافت نخواهد کرد .



 

ارتقاء و دریافت پورسانت بیشتر بازاریاب به لایه های بعدی به شرح زیر است :

  • در صورتیکه جمع فروش مستقیم یک بازاریاب به 100،000 تومان برسد تا 14 لایه پورسانت دریافت می­کند .

  • در صورتیکه جمع فروش مستقیم یک بازاریاب به 200،000 تومان برسد تا 21 لایه پورسانت دریافت می­کند .

  • در صورتیکه جمع فروش مستقیم یک بازاریاب به 500،000 تومان برسد تا 22 لایه پورسانت دریافت می­کند .

  • در صورتیکه جمع فروش مستقیم یک بازاریاب به 750،000 تومان برسد تا 23 لایه پورسانت دریافت می­کند .

  • در صورتیکه جمع فروش مستقیم یک بازاریاب به 1،000،000 تومان یا بیشتر برسد تا 24 لایه پورسانت دریافت می کند .

 

جدول تعداد لایه های دریافت پورسانت براساس میزان فروش بازاریاب

میزان فروش مستقیم یا خرید (تومان)

50،000

100،000

200،000

500،000

750،000

1،000،000

یا بیشتر

تعداد لایه های

دریافت پورسانت

7 14 21 22 23 24

پاداش ها

نکته مهم : پاداشها فقط مخصوص بازاریابان می باشد و متصدیان فروش هیچ پاداشی دریافت نمی نمایند .


جدول پاداش های بازاریابان


 

مراحل اعطای پاداش

عنوان

توضیحات

مبلغ فروش

پاداش

مرحله اول

سه شاخه در هر شاخه یک فاکتور 200 هزار تومانی بصورت فروش مستقیم

مبلغ 600 هزارتومان فروش مستقیم

اعطاء تقدیرنامه

مرحله دوم

سه شاخه ، در هر شاخه یک نماینده اجرائی

مبلغ 1،8میلیون تومان فروش غیرمستقیم

اعطاء نشان بازاریابی شرکت از جنس استیل و یا تیتانیوم

مرحله سوم

سه شاخه ، در هر شاخه سه بازاریاب

مبلغ 16،2 میلیون تومان فروش غیرمستقیم

اعطاء یک دست لباس فرم شرکت به ارزش 90 هزار تومان

مرحله چهارم

سه شاخه ، در هر شاخه سه سرپرست فروش

مبلغ 145،8 میلیون تومان فروش غیرمستقیم

کمک هزینه خرید تلفن همراه معادل 550 هزار تومان

مرحله پنجم

سه شاخه ، در هر شاخه سه کارشناس فروش

مبلغ 1،3 میلیارد تومان فروش غیرمستقیم

کمک هزینه خرید خودرو معادل 5 میلیون تومان

مرحله ششم

سه شاخه ، در هر شاخه سه معاون فروش

مبلغ 11،8 میلیارد تومان فروش غیرمستقیم

کمک هزینه خرید یک دستگاه خودرو لوکس معادل 47 میلیون تومان

مرحله هفتم

سه شاخه ، در هر شاخه سه مدیر فروش

مبلغ 106،3 میلیارد تومان فروش غیر­مستقیم

کمک هزینه خرید یک واحد منزل مسکونی معادل 425 میلیون تومان


 

جهت ایجاد انگیزه بیشتر به بازاریابان و سهولت دریافت پاداشهای فوق ، بجز مرحله اول که جهت دریافت پاداش باید فروش توسط خود بازاریاب و بصورت کامل انجام شود سایر پاداشها با جمع فروش 24 لایه بازاریابان زیر مجموعه هر بازاریاب اعطاء می گردد . پس پیگیری فروش و پیشرفت بازاریابان زیر مجموعه شما در دریافت پاداشها تأثیر بسزایی دارد .

سایت اصلی شرکت بادران گستران

http://www.baadraan.ir/index.php

سایت فروشگاه شرکت بادران گستران

http://www.baadraan.ir/index.php?page=eshop

تصویر مجوز شرکت بادران کستران

 

منبع : سایت شرکت بادران گشتران

نکته :اطلاعات منعکس شده از منبع معرفی شده بوده و مسئولیت صحت یا عدم آن بر عهده خود شما خواننده محترم می باشد.لطفا دقت نمایید.

انتخاب هم علم است و هم هنر


برچسب‌ها: بازاریابی شبکه ای, نتورک مارکتینگ, بازاریابی چند سطحی, mlm, شرکت های بازاریابی شبکه ای
[ دوشنبه سیزدهم آذر 1391 ] [ 10:11 ] [ samyar ]
.: Weblog Themes By SibTheme :.

درباره ما

زندگی به سبک بازاریابی شبکه ای

با سلام و تشکر از حسن انتخاب شما دوست عزیز.
بر این شدیم که ما هم گامی هر چند کوچک اما راسخ و استوار در معرفی ، اطلاع رسانی بی طرف و فرهنگ ساخت این تجارت زیبا و سراسر نشاط ، انگیزه ، بالندگی و حس پرواز ( بازاریابی شبکه ای، نتورک مارکتینگ ، بازاریابی چند سطحی ، بازار رسانی چند سطحی و یا مولتی لول مارکتینگ ) که سراسر اصلاح نگرش های انسانی است داشته باشیم.
امیدواریم که شما هم با نظرات و پیشنهادات سازنده و با علم و تجربه های ارزشمندتان ما را در این مهم یاری نمایید.

انتخاب هم علم و است و هم هنر

با سپاس فراوان
مجله بازاریابی شبکه ای
زندگی به سبک بازاریابی شبکه ای
امکانات وب
فروشگاه
دانلود بنرهای مجله بازاریابی
بنر شماره یک تحلیل آمار سایت و وبلاگ تماس با ما