معرفی شرکت بازاریابی پارسا نیوشا نیک
سمتها و دستاوردهایی چون ریاست اتحادیه بازرگانان چای کشور،
عضویت در اتحادیه تولید کنندگان ماکارونی کشور، عضویت در کانون وکلای دادگستری کشور،
عضویت در اتحادیه سراسری پخش و توزیع مواد غذایی کشور، مدیریت عامل کارخانجات مختلف
تولیدی از جمله چای، ماکارونی، کنسروجات، لواشک، آبمیوه، مدیریت عامل شرکتهای معظم
پخش و توزیع سراسری مواد غذایی، عضویت در هیئت نمایندگان اتاق بازرگانی در ادوار متوالی
و. . . اعتبار زیادی به ساختار مدیریتی شرکت بخشیده است. نیوشانیک با اتکاء
به همین توانمندی ها و شایستگی ها در کنار سرمایه های مادی ایشان تأسیس گردیده است.
پس از اجرایی شدن دستور العمل نحوه صدور مجوز و نظارت بر فعالیت بازاریابی شبکه ای از سوی وزارت صنعت، معدن و تجارت جمهوری اسلامی ایران، اعضای فعلی شرکت بر آن شدند تا شرکتی تحت نام نیوشانیک تأسیس کنند و ضمن کاهش هزینه های اضافی از مرحله تولید به مصرف، شرایطی را برای علاقه مندان فراهم سازند تا از این فرصت به عنوان راهی به سوی کسب درآمد، توسعه ارتباطات و پیشرفت و ارتقاء مهارتهای کاری خود بهره بگیرند.
پس از اجرایی شدن دستور العمل نحوه صدور مجوز و نظارت بر فعالیت بازاریابی شبکه ای از سوی وزارت صنعت، معدن و تجارت جمهوری اسلامی ایران، اعضای فعلی شرکت بر آن شدند تا شرکتی تحت نام نیوشانیک تأسیس کنند و ضمن کاهش هزینه های اضافی از مرحله تولید به مصرف، شرایطی را برای علاقه مندان فراهم سازند تا از این فرصت به عنوان راهی به سوی کسب درآمد، توسعه ارتباطات و پیشرفت و ارتقاء مهارتهای کاری خود بهره بگیرند.
1 - شرکت در طول زمان قرارداد
(عضویت) امکان دارد اطلاعاتی شامل گزارشات زیرمجموعه ها، فهرست مشتریان، گزارشات کاری
و سایر اطلاعات تجاری مربوطه را در اختیار بازاریاب قرار دهد. چنین اطلاعاتی چه به
شکل الکترونیکی و چه کتبی، اطلاعات محرمانه محسوب می شوند و فقط جهت آگاهی بازاریاب
از امور مرتبط با عضویتش به وی ارائه می گردد.
تبصره – بازاریابان تنها مجاز به استفاده از این اطلاعات جهت بهبود برنامه ریزی، فروش ، خدمات و آموزش طی روند کاری خویش بوده و ملزم به حفظ و نگهداری چنین اطلاعاتی هستند. بازاریابان نباید این اطلاعات را در اختیار اشخاص ثالث قرار دهند و همچنین نباید اینگونه اطلاعات را مستقیم یا غیر مستقیم برای فعالیت های غیر کاری خویش مورد استفاده قرار دهند و پس از لغو عضویت نیز به هیچ عنوان اجازه بهره برداری از اطلاعات مذکور را ندارند.
تبصره – به موجب این مقررات مسئولیت های حقوقی و کیفری ناشی از سوء استفاده از اطلاعات ارائه شده به بازاریاب مستقیماً، متوجه شخص وی خواهد بود. در صورت هرگونه سوء استفاده یا انتقال و افشای این اطلاعات از سوی بازاریاب، وی موظف به پاسخ گویی در مراجع قانونی خواهد بود .
2 - کلیه اطلاعات کاری نیوشانیک با کارگزاران، واسطه ها، بازاریابان و تامین کنندگان خود محرمانه است. در دسترس قراردادن این گونه اطلاعات در حیطه اختیارات شرکت است . لذا هرگونه تلاش اعضا جهت دسترسی به این اطلاعات به طور مستقیم یا غیر مستقیم ممنوع بوده و با افراد خاطی برابر دستورالعمل های داخلی برخورد خواهد شد.
3 - بازاریاب موظف به رعایت اصول احتیاطی در راستای حفظ گذرواژه ی ورود به دفتر کار مجازی خویش است و نیوشانیک در رابطه با نفوذ افراد دیگر به دفتر کار مجازی بازاریاب هیچ مسئولیتی ندارد.
تبصره – در صورت هرگونه اقدام از طریق شناسه کاربری بازاریاب، برای هک کردن و یا ایجاد اخلال در سیستمهای شرکت، شناسه بازاریاب برای همیشه مسدود خواهد شد و جبران کلیه خسارات وارده به شرکت به عهده ی وی می باشد.
4 - روابط مالی یا کاری میان بازاریابان و مصرف کنندگان آنها رابطه ای است شخصی و نیوشانیک نه تنها هیچ دخالتی در این روابط نخواهد نمود بلکه به موجب این مقررات از خود، نسبت به کلیه تبعات و آثار حاصله این روابط، سلب مسئولیت می نماید.
5 - بازاریاب حق انعقاد هیچ گونه قراردادی به نیابت یا نمایندگی از شرکت نیوشانیک با اشخاص حقیقی یا حقوقی ندارد و مجاز نیست خود را به عنوان کارگزار، نماینده یا کارمند شرکت معرفی کند.
6 - بازاریاب هنگام بازاریابی و معرفی کالا به مصرف کنندگان حق ندارد اطلاعاتی غیر واقعی ، واهی یا مبالغه آمیز به ایشان ارائه نماید و موظف است هنگام توصیف ویژگیهای فنی و کیفی کالاها به کاتالوگها و اطلاعات موثق ارائه شده از سوی شرکت استناد نماید.
7 - بازاریاب موظف است هنگام جذب سایر افراد به عنوان بازاریاب زیرمجموعه خود، طرح بازاریابی را به درستی و صادقانه برای آنها شرح دهد و وی حق ندارد پورسانت دریافتی خود یا سایر بازاریابان نیوشانیک را به عنوان ابزار و اهرمی متقلبانه در جهت بازاریابی وجذب افراد بکار ببرد.
8 - بازاریابان نباید هیچ گونه ضمانتی در زمینه پورسانتها یا درامدهای احتمالی به افراد در شرف پیوستن به نمودار جایگاهی ارائه دهند و نیوشانیک در خصوص ارائه هرگونه تضمین از سوی بازاریابان نسبت به کسب پورسانت یا درآمدهای احتمالی مسئولیتی ندارد.
9 - هیچ بازاریابی حق ندارد بازاریابان مجموعه های دیگر را ترغیب به ترک مجموعه فعلی و پیوستن به مجموعه خود نماید.
10 - هرگونه دخالت بازاریاب در امور مربوط به بازاریابان خارج از زیر مجموعه خود اعم از آموزش، راهنمایی، انجام هماهنگی و . . . ممنوع است.
11 - بازاریاب حق ندارد خود را کارمند رسمی نیوشانیک معرفی نماید و به هنگام معرفی این کسب و کار در راستای جذب بازاریابان زیرمجموعه باید به آنها تاکید کند که پیشنهاد این کار، پیشنهاد راه اندازی یک تجارت مستقل است، نه پیشنهاد یک نوع رابطه استخدامی.
12 - اخذ وجه نقد یا هر نوع مال غیر نقدی توسط هریک از بازاریابان جهت معرفی شرکت به اشخاص و بازاریابان زیر مجموعه به منظور قرار گرفتن در جایگاه خاصی از پلن درآمد زایی شرکت، ممنوع می باشد.
13 - بازاریاب حق بکارگیری افراد زیر مجموعه خود به منظور انجام امور شخصی و یا اموری که خارج از محدوده این کسب و کار محسوب می گردد را ندارد.
14 - بازاریاب موظف است ضمن مطالعه این قوانین و مقررات، با مراجعه به تارنمای رسمی وزارت محترم صنعت،معدن و تجارت به آدرس www.networkmarketing.moc.gov.ir از مقررات و شرایط عمومی بازاریابی شبکه ای در جمهوری اسلامی ایران آگاه گردد . پس از آغاز فعالیت بازاریاب، هیچ ادعا و مطالبه ای که ناشی از جهل به قوانین باشد، برای شرکت مسموع و قابل پذیرش نمی باشد.
15 - نیوشانیک با هماهنگی کمیته نظارت، حق اصلاح یا تغییر در قوانین و مقررات، قیمتها و شیوه ارائه کالاها و پلن درآمدزایی را در هر زمان که مناسب و لازم بداند برای خود محفوظ می دارد و این اصلاحات، به محض تصویب بر روی تارنمای شرکت، قابل اجراست.
16 - هیچ قلمرو یا امتیاز انحصاری در خط مشی نیوشانیک برای بازاریابی و فروش تعریف نشده است و بازاریاب می تواند در هر نقطه از کشور اقدام به فروش مستقیم و یا جذب بازاریاب نماید و هیچ بازاریابی اختیار اهدا، فروش، واگذاری یا انتقال چنین امتیاز انحصاری را به دیگران ندارد و به عبارتی هر بازاریابی آزاد است که تجارت خود را در هر منطقه ای از کشور برابر مقررات راه اندازی نماید.
17 - بازاریاب حق فروش کالا به فروشگاه ها، تعاونی ها، عمده فروشی ها، خرده فروشی ها، فروشگاه های اینترنتی و بطور کلی هر شخص حقیقی یا حقوقی غیر از مصرف کننده نهایی را ندارد .
18 - با توجه به طرح کلی بازاریابی شبکه ای، در صورت فروش هر یک از کالاهای شرکت از سوی مصرف کنندگان، هیچگونه پورسانت ، امتیاز و یا انحصاری برای شخص مصرف کننده بر اساس پلن درآمدزایی شرکت وجود ندارد و تنها بازاریابانی که در نمودار جایگاهی شرکت عضو هستند به رسمیت شناخته می شوند.
19 - عضویت تمامی بازاریابان در شرکت بر مبنای فعالیت اقتصادی است . لذا شرکت با جدیت از هرگونه فعالیت اعضا که با اهداف غیراقتصادی مانند فعالیت های اجتماعی ، سیاسی و...انجام پذیرد جلوگیری خواهد نمود. بدیهی است شناسه کاربری بازاریابانی که در این زمینه مرتکب تخلف می گردند تا تعیین تکلیف مسدود و چنانچه تخلف عضو خاطی محرز گردد شرکت ضمن ابطال شناسه کاربری بازاریاب نسبت به ارائه گزارش به مراجع ذیصلاح پس از هماهنگی با کمیته نظارت اقدام خواهد نمود.
20 - درصورت عدم رعایت هریک از قوانین و مقررات نیوشانیک و سایر الزامات مربوطه، تصمیمات قانونی شرکت با توجه به نوع و دفعات تکرار آن از سوی بازاریاب ، به شرح ذیل اعمال می گردد :
الف ) اخطار کتبی مرتبه اول که از طریق آدرس الکترونیکی بازاریاب به وی ابلاغ می شود.
ب ) اخطار کتبی مرتبه دوم به صورت حضوری با اخذ تعهد از بازاریاب .
ج ) حذف دائم جایگاه بازاریاب و مسدود نمودن شناسه کاربری وی .
تبصره – شرکت مجاز است در برخورد با برخی تخلفات که در این مقررات معین گردیده بدون رعایت مفاد بندهای (الف) و (ب) نسبت به لغو عضویت بازاریاب و حذف جایگاه وی اقدام نماید. در این خصوص شرکت ضمن ابلاغ دلایل امر به بازاریاب موضوع را جهت آگاهی به کمیته نظارت نیز اعلام می نماید.
21 - هر یک از طرفین می توانند در شصت روز اول پس از امضای قرارداد آن را فسخ نمایند. پس از انقضای این مدت می بایست پانزده روز قبل از فسخ قرارداد این موضوع به صورت کتبی به طرف دیگر اطلاع رسانی شود.
محصولات :
چای
برنج
روغن
کنسرو ماهی
ماکارونی
کنسرو رب گوچه فرنگی
حبوبات
کنسروجات
تبصره – بازاریابان تنها مجاز به استفاده از این اطلاعات جهت بهبود برنامه ریزی، فروش ، خدمات و آموزش طی روند کاری خویش بوده و ملزم به حفظ و نگهداری چنین اطلاعاتی هستند. بازاریابان نباید این اطلاعات را در اختیار اشخاص ثالث قرار دهند و همچنین نباید اینگونه اطلاعات را مستقیم یا غیر مستقیم برای فعالیت های غیر کاری خویش مورد استفاده قرار دهند و پس از لغو عضویت نیز به هیچ عنوان اجازه بهره برداری از اطلاعات مذکور را ندارند.
تبصره – به موجب این مقررات مسئولیت های حقوقی و کیفری ناشی از سوء استفاده از اطلاعات ارائه شده به بازاریاب مستقیماً، متوجه شخص وی خواهد بود. در صورت هرگونه سوء استفاده یا انتقال و افشای این اطلاعات از سوی بازاریاب، وی موظف به پاسخ گویی در مراجع قانونی خواهد بود .
2 - کلیه اطلاعات کاری نیوشانیک با کارگزاران، واسطه ها، بازاریابان و تامین کنندگان خود محرمانه است. در دسترس قراردادن این گونه اطلاعات در حیطه اختیارات شرکت است . لذا هرگونه تلاش اعضا جهت دسترسی به این اطلاعات به طور مستقیم یا غیر مستقیم ممنوع بوده و با افراد خاطی برابر دستورالعمل های داخلی برخورد خواهد شد.
3 - بازاریاب موظف به رعایت اصول احتیاطی در راستای حفظ گذرواژه ی ورود به دفتر کار مجازی خویش است و نیوشانیک در رابطه با نفوذ افراد دیگر به دفتر کار مجازی بازاریاب هیچ مسئولیتی ندارد.
تبصره – در صورت هرگونه اقدام از طریق شناسه کاربری بازاریاب، برای هک کردن و یا ایجاد اخلال در سیستمهای شرکت، شناسه بازاریاب برای همیشه مسدود خواهد شد و جبران کلیه خسارات وارده به شرکت به عهده ی وی می باشد.
4 - روابط مالی یا کاری میان بازاریابان و مصرف کنندگان آنها رابطه ای است شخصی و نیوشانیک نه تنها هیچ دخالتی در این روابط نخواهد نمود بلکه به موجب این مقررات از خود، نسبت به کلیه تبعات و آثار حاصله این روابط، سلب مسئولیت می نماید.
5 - بازاریاب حق انعقاد هیچ گونه قراردادی به نیابت یا نمایندگی از شرکت نیوشانیک با اشخاص حقیقی یا حقوقی ندارد و مجاز نیست خود را به عنوان کارگزار، نماینده یا کارمند شرکت معرفی کند.
6 - بازاریاب هنگام بازاریابی و معرفی کالا به مصرف کنندگان حق ندارد اطلاعاتی غیر واقعی ، واهی یا مبالغه آمیز به ایشان ارائه نماید و موظف است هنگام توصیف ویژگیهای فنی و کیفی کالاها به کاتالوگها و اطلاعات موثق ارائه شده از سوی شرکت استناد نماید.
7 - بازاریاب موظف است هنگام جذب سایر افراد به عنوان بازاریاب زیرمجموعه خود، طرح بازاریابی را به درستی و صادقانه برای آنها شرح دهد و وی حق ندارد پورسانت دریافتی خود یا سایر بازاریابان نیوشانیک را به عنوان ابزار و اهرمی متقلبانه در جهت بازاریابی وجذب افراد بکار ببرد.
8 - بازاریابان نباید هیچ گونه ضمانتی در زمینه پورسانتها یا درامدهای احتمالی به افراد در شرف پیوستن به نمودار جایگاهی ارائه دهند و نیوشانیک در خصوص ارائه هرگونه تضمین از سوی بازاریابان نسبت به کسب پورسانت یا درآمدهای احتمالی مسئولیتی ندارد.
9 - هیچ بازاریابی حق ندارد بازاریابان مجموعه های دیگر را ترغیب به ترک مجموعه فعلی و پیوستن به مجموعه خود نماید.
10 - هرگونه دخالت بازاریاب در امور مربوط به بازاریابان خارج از زیر مجموعه خود اعم از آموزش، راهنمایی، انجام هماهنگی و . . . ممنوع است.
11 - بازاریاب حق ندارد خود را کارمند رسمی نیوشانیک معرفی نماید و به هنگام معرفی این کسب و کار در راستای جذب بازاریابان زیرمجموعه باید به آنها تاکید کند که پیشنهاد این کار، پیشنهاد راه اندازی یک تجارت مستقل است، نه پیشنهاد یک نوع رابطه استخدامی.
12 - اخذ وجه نقد یا هر نوع مال غیر نقدی توسط هریک از بازاریابان جهت معرفی شرکت به اشخاص و بازاریابان زیر مجموعه به منظور قرار گرفتن در جایگاه خاصی از پلن درآمد زایی شرکت، ممنوع می باشد.
13 - بازاریاب حق بکارگیری افراد زیر مجموعه خود به منظور انجام امور شخصی و یا اموری که خارج از محدوده این کسب و کار محسوب می گردد را ندارد.
14 - بازاریاب موظف است ضمن مطالعه این قوانین و مقررات، با مراجعه به تارنمای رسمی وزارت محترم صنعت،معدن و تجارت به آدرس www.networkmarketing.moc.gov.ir از مقررات و شرایط عمومی بازاریابی شبکه ای در جمهوری اسلامی ایران آگاه گردد . پس از آغاز فعالیت بازاریاب، هیچ ادعا و مطالبه ای که ناشی از جهل به قوانین باشد، برای شرکت مسموع و قابل پذیرش نمی باشد.
15 - نیوشانیک با هماهنگی کمیته نظارت، حق اصلاح یا تغییر در قوانین و مقررات، قیمتها و شیوه ارائه کالاها و پلن درآمدزایی را در هر زمان که مناسب و لازم بداند برای خود محفوظ می دارد و این اصلاحات، به محض تصویب بر روی تارنمای شرکت، قابل اجراست.
16 - هیچ قلمرو یا امتیاز انحصاری در خط مشی نیوشانیک برای بازاریابی و فروش تعریف نشده است و بازاریاب می تواند در هر نقطه از کشور اقدام به فروش مستقیم و یا جذب بازاریاب نماید و هیچ بازاریابی اختیار اهدا، فروش، واگذاری یا انتقال چنین امتیاز انحصاری را به دیگران ندارد و به عبارتی هر بازاریابی آزاد است که تجارت خود را در هر منطقه ای از کشور برابر مقررات راه اندازی نماید.
17 - بازاریاب حق فروش کالا به فروشگاه ها، تعاونی ها، عمده فروشی ها، خرده فروشی ها، فروشگاه های اینترنتی و بطور کلی هر شخص حقیقی یا حقوقی غیر از مصرف کننده نهایی را ندارد .
18 - با توجه به طرح کلی بازاریابی شبکه ای، در صورت فروش هر یک از کالاهای شرکت از سوی مصرف کنندگان، هیچگونه پورسانت ، امتیاز و یا انحصاری برای شخص مصرف کننده بر اساس پلن درآمدزایی شرکت وجود ندارد و تنها بازاریابانی که در نمودار جایگاهی شرکت عضو هستند به رسمیت شناخته می شوند.
19 - عضویت تمامی بازاریابان در شرکت بر مبنای فعالیت اقتصادی است . لذا شرکت با جدیت از هرگونه فعالیت اعضا که با اهداف غیراقتصادی مانند فعالیت های اجتماعی ، سیاسی و...انجام پذیرد جلوگیری خواهد نمود. بدیهی است شناسه کاربری بازاریابانی که در این زمینه مرتکب تخلف می گردند تا تعیین تکلیف مسدود و چنانچه تخلف عضو خاطی محرز گردد شرکت ضمن ابطال شناسه کاربری بازاریاب نسبت به ارائه گزارش به مراجع ذیصلاح پس از هماهنگی با کمیته نظارت اقدام خواهد نمود.
20 - درصورت عدم رعایت هریک از قوانین و مقررات نیوشانیک و سایر الزامات مربوطه، تصمیمات قانونی شرکت با توجه به نوع و دفعات تکرار آن از سوی بازاریاب ، به شرح ذیل اعمال می گردد :
الف ) اخطار کتبی مرتبه اول که از طریق آدرس الکترونیکی بازاریاب به وی ابلاغ می شود.
ب ) اخطار کتبی مرتبه دوم به صورت حضوری با اخذ تعهد از بازاریاب .
ج ) حذف دائم جایگاه بازاریاب و مسدود نمودن شناسه کاربری وی .
تبصره – شرکت مجاز است در برخورد با برخی تخلفات که در این مقررات معین گردیده بدون رعایت مفاد بندهای (الف) و (ب) نسبت به لغو عضویت بازاریاب و حذف جایگاه وی اقدام نماید. در این خصوص شرکت ضمن ابلاغ دلایل امر به بازاریاب موضوع را جهت آگاهی به کمیته نظارت نیز اعلام می نماید.
21 - هر یک از طرفین می توانند در شصت روز اول پس از امضای قرارداد آن را فسخ نمایند. پس از انقضای این مدت می بایست پانزده روز قبل از فسخ قرارداد این موضوع به صورت کتبی به طرف دیگر اطلاع رسانی شود.
محصولات :
چای
برنج
روغن
کنسرو ماهی
ماکارونی
کنسرو رب گوچه فرنگی
حبوبات
کنسروجات
پلن درآدزایی شرکت نیوشا نیک
آدرس سایت شرکت نیوشا نیک :
http://newshanik.ir
http://newshanik.ir
منبع مطالب : وبسایت شرکت بازاریابی شبکه ای پارسا نیوشا نیک
نکته :اطلاعات منعکس شده از منبع معرفی شده بوده و مسئولیت صحت یا عدم آن بر عهده خود شما خواننده محترم می باشد.لطفا دقت نمایید.
انتخاب هم علم است و هم هنر
+ نوشته شده در سه شنبه چهاردهم آذر ۱۳۹۱ ساعت 11:42 توسط samyar
|
زندگی به سبک بازاریابی شبکه ای