پارس نیوشانیکبه مدیر عاملی احمد عیوضی، جزء نخستین شرکتهایی است که موفق شده است مجوز رسمی فعالیت بازاریابی شبکه ای را از وزارت صنعت، معدن و تجارت جمهوری اسلامی ایران اخذ کند و اولین شرکتی است که این فعالیت را در زمینه کالاهای اساسی- مصرفی و عمدتاً مواد غذایی آغاز کرده است. نیوشانیک، زیرمجموعه ای است از شرکت مادری تحت عنوان پخش «مواد غذایی نیوشا داریان» که از سال 1383 به پخش و توزیع مواد غذایی بصورت مویرگی اقدام نموده است و هم اکنون دارای 17 شعبه در سراسر کشور با پرسنل بالغ بر 300 نفر است.

این بدان معناست که بیشتر کالاهایی که در شرکت نیوشانیک از طریق فروش مستقیم شبکه ای به دست مصرف کنندگان می رسند، توسط شرکت اصلی (نیوشاداریان) بصورت سنتی هم در فروشگاهها، سوپر مارکتها و تعاونی های مصرف سراسر کشور توزیع می گردند.

نام «دریانی» با صنعت مواد غذایی کشور در بخش های گوناگون از جمله تولید، بسته بندی، پخش و توزیع گره خورده است و دریانی ها را می توان پیشگامان صنایع و تجارتهای مرتبط با مواد غذایی معرفی نمود. واضح است، آنچه به ساختن این تصویر ذهنی کمک نموده، خوشنامی و اعتبار آنها در این عرصه است .

شرکت نیوشانیک، شرکتی است که عمده مؤسسین و سهامداران آن از خانواده دریانی و همگی از فعالان عرصه تولید و توزیع مواد غذایی با برند های معتبر تجاری در کشور هستند.

کارنامه اعضای هیئت مدیره و سهامداران شرکت، بزرگترین سرمایه نیوشانیک محسوب می شود.


سمتها و دستاوردهایی چون ریاست اتحادیه بازرگانان چای کشور، عضویت در اتحادیه تولید کنندگان ماکارونی کشور، عضویت در کانون وکلای دادگستری کشور، عضویت در اتحادیه سراسری پخش و توزیع مواد غذایی کشور، مدیریت عامل کارخانجات مختلف تولیدی از جمله چای، ماکارونی، کنسروجات، لواشک، آبمیوه، مدیریت عامل شرکتهای معظم پخش و توزیع سراسری مواد غذایی، عضویت در هیئت نمایندگان اتاق بازرگانی در ادوار متوالی و. . . اعتبار زیادی به ساختار مدیریتی شرکت بخشیده است. نیوشانیک با اتکاء به همین توانمندی ها و شایستگی ها در کنار سرمایه های مادی ایشان تأسیس گردیده است.

پس از اجرایی شدن دستور العمل نحوه صدور مجوز و نظارت بر فعالیت بازاریابی شبکه ای از سوی وزارت صنعت، معدن و تجارت جمهوری اسلامی ایران، اعضای فعلی شرکت بر آن شدند تا شرکتی تحت نام نیوشانیک تأسیس کنند و ضمن کاهش هزینه های اضافی از مرحله تولید به مصرف، شرایطی را برای علاقه مندان فراهم سازند تا از این فرصت به عنوان راهی به سوی کسب درآمد، توسعه ارتباطات و پیشرفت و ارتقاء مهارتهای کاری خود بهره بگیرند.



1 - شرکت : شرکت بازاریابی شبکه ای پارس نیوشانیک است که تحت شماره 425800 و شناسه ملی 10320787428 در اداره کل ثبت شرکت ها و موسسات غیر تجاری در قالب شرکت سهامی خاص ثبت شده است و در ادامه این قوانین و مقررات به اختصار نیوشانیک نامیده می شود .

2 - دفتر مرکزی : دفتر مرکزی این شرکت در تهران، خیابان جمالزاده شمالی، کوچه شیرزاد، پلاک 25 واقع شده است .

3 - مجوز فعالیت : مجوز رسمی صادر شده از سوی معاونت توسعه بازرگانی داخلی وزارت محترم صنعت،معدن و تجارت که نشانگر تطبیق فعالیت های این شرکت با قوانین و مقررات بازاریابی شبکه ای مصوب دولت جمهوری اسلامی ایران است .

4 - بازاریابی شبکه ای : ارائه خدمات واسطه گری به صورت شبکه ای به نحوی که خریداران کالا به بازاریابی و جذب خریداران جدید اقدام کنند و درصدی از قیمت کالاهای فروخته شده توسط خود و یا بازاریابان زیرمجموعه شان را، برابر پلن درآمدزایی شرکت، به عنوان پورسانت و یا پاداش خدمات بازاریابی دریافت نمایند .

5 - بازاریاب : بازاریاب عبارت است از شخصی حقیقی که محصولات قابل عرضه توسط شرکت نیوشانیک را برای مصرف شخصی خود یا افرادی که تمایل دارند ، خریداری می کند و علاوه بر این با معرفی سایر افراد علاقمند به فعالیت به عنوان بازاریاب ، درصد مشخصی از مبالغ فاکتورهای خریداری شده توسط ایشان را به عنوان پورسانت از شرکت دریافت می کند.

6 - معرف : بازاریابی است که بازاریاب دیگری را به شرکت معرفی کرده است و در فرم ثبت نام بازاریاب در شرف ورود، به عنوان معرف قید می گردد .

7 - بازاریاب عادی : بازاریابی است که فرم ثبت نام وی از سوی شرکت مورد قبول واقع شده و شرکت به وی اجازه می دهد جهت بهره مندی از مزایای پلن درآمدزایی، پس از طی مراحل آموزش شرکت، اقدام به معرفی افراد و تشکیل زیرمجموعه ای شامل تعداد نامتناهی بازاریاب نماید .

8 - بازاریاب هادی : بازاریابی است که علاوه بر فعالیت بازاریابی ،از سوی شرکت مجاز به آموزش و ترویج کسب و کار شناخته شده است.

9 - آموزش : هر گونه فعالیت شرکت در راستای ترویج کسب و کار و افزایش بهره وری بازاریابان اعم از برگزاری کلاس، همایش یا سمینار یا تهیه و تدوین جزوات و کتب و... .

10 - قرارداد : فرم ثبت نامی است که توسط متقاضی بصورت اینترنتی یا حضوری تکمیل و به شرکت ارائه، و پس از انجام بررسی های لازم و تائید آن از سوی شرکت، حالت رسمی پیدا می کند .این قرارداد هیچگونه تعهد استخدامی برای شرکت ایجاد نمی کند و از شمول قانون کار و بیمه خارج است .

11 - شناسه کاربری : همان شماره کارت ملی بازاریاب است که باید در فرم ثبت نام درج گردیده و تصویر آن به شرکت ارسال گردد و از زمان پذیرش فرم ثبت نام متقاضی به عنوان شماره شناسایی وی در نظر گرفته می شود.

12 - مصرف کننده : منظور هر شخص حقیقی یا حقوقی است که از طریق بازاریابان اقدام به تهیه کالاهای شرکت می نماید. بدیهی است مصرف کننده به هیچ عنوان با شرکت ارتباط سازمانی نداشته و پورسانت دریافت نخواهد کرد .

13 - کالا : هر کالایی که شرکت ، پس از انجام هماهنگی های لازم با مراجع ذیصلاح، قصد عرضه آن از طریق بازاریابی شبکه ای داشته باشد .

14 - گروه کالا : کلیه کالاهای عرضه شده از سوی شرکت در 4 گروه کالایی با ضرایب مشخص دسته بندی و در تارنمای شرکت در معرض دید عموم قرار خواهد گرفت. پورسانت بازاریاب بر اساس پلن پس از اعمال این ضرایب محاسبه و پرداخت خواهد شد.

گروه A : ضریب پورسانت 1

گروه B : ضریب پورسانت 0.75

گروه C : ضریب پورسانت 0.5

گروه D : ضریب پورسانت 0.25

15 - پلن درآمدزایی : روشی است که بر اساس آن شرکت پورسانت فروش بازاریابان را در جایگاه های مختلف محاسبه می نماید. این پلن در تارنمای شرکت جهت بازدید عموم قرار گرفته است.

16 - پورسانت : حق العملی است که از فروش مستقیم و یا غیر مستقیم کالاهای شرکت به بازاریابانی که بر اساس پلن درآمدزایی صلاحیت دریافت آن را دارند، تعلق می گیرد. پورسانت محاسبه شده در مواعد مشخص به حساب بانکی اعلام شده از سوی بازاریابان واریز می گردد.

17 - چارت (نمودار) جایگاهی بازاریابان : مقصود ساختاری است متشکل از کلیه بازاریابان فعال در شرکت که هر یک از بازاریابان یک جایگاه از آن را به خود اختصاص داده اند و دارای سطوح عمودی و افقی است و نشانگر نحوه اتصال هر بازاریاب به شرکت می باشد .

18 - جایگاه : منظور موقعیت بازاریاب در نمودار جایگاهی بازاریابان است که پس از پذیرش فرم ثبت نام بازاریاب از سوی شرکت به وی اختصاص داده می شود.

19 - مجموعه ی بالا سری : منظور بازاریابانی هستند که در جایگاه های سطوح بالایی یک بازاریاب قرار دارند و بازاریاب به طریقی به آنها متصل شده است.

20 - زیرمجموعه : کلیه بازاریابانی که بر اساس نمودار جایگاهی در هر یک از سطوح زیرین افقی و عمودی بازاریاب قرار گرفته و به طریقی به بازاریاب متصل شده اند.

21 - زیر مجموعه افقی : کلیه بازاریابانی هستند که بر اساس نمودار جایگاهی در سطح اول از سطوح نه گانه زیرین بازاریاب قرار گرفته اند.

22 - زیر مجموعه عمودی : کلیه بازاریابانی هستند که بر اساس نمودار جایگاهی در سطوح دوم تا نهم زیرین بازاریاب قرار گرفته اند.

23 - نسب شناسی : نحوه ارتباط و اتصال جایگاه های بازاریابان در نمودار جایگاهی شرکت است که بر اساس آن صلاحیت هر بازاریاب جهت برخورداری یا عدم برخورداری از پورسانت فروش یک فاکتور، تعیین می گردد.

24 - فروش مستقیم : عبارتست از سفارش کالا به نیوشانیک از سوی شخص بازاریاب و تسویه کامل مبلغ فاکتور ؛ 8% مبلغ این فاکتورها با در نظر گرفتن ضرایب کالاها به عنوان پورسانت فروش مستقیم به بازاریاب تعلق می گیرد.

25 - فروش غیر مستقیم : عبارتست از سفارش کالا به نیوشانیک توسط یکی از اعضای زیر مجموعه افقی یا عمودی بازاریاب و تسویه کامل مبلغ فاکتور ؛ براساس پلن درآمدزایی شرکت درصد مشخصی از مبلغ این فاکتورها به عنوان پورسانت فروش غیرمستقیم به بازاریاب تعلق می گیرد .

26 - تسویه : مقصود پرداخت کامل مبلغ یک فاکتور از سوی بازاریاب یا مشتری وی یا نمایندگان آنها است.

27 - دفتر کار مجازی : فضایی است مختص به هر بازاریاب در تارنمای نیوشانیک که بر اساس آن امکان مشاهده زیرمجموعه ها، فاکتورها و سوابق پورسانت های دریافتی بازاریاب به همراه اسناد مالی مربوط به آن، فراهم می شود.

28 - دستور العمل : منظور مقرراتی است که هیئت مدیره شرکت بنا بر الزامات یا ضروریات به وجود آمده با اکثریت نصف به علاوه یک نفر، تصویب و از تاریخ ابلاغ به بازاریابان از طرق پیش بینی شده، لازم الاجرا می شود.
1 - حداقل سن برای عضویت و فعالیت به عنوان بازاریاب در شرکت، 18 سال تمام شمسی است.

2 - بازاریاب از سه طریق می تواند اقدام به ثبت نام نماید :

الف- از طریق تارنمای شرکت (اینترنتی)

ب – از طریق مراجعه به دفاتر شرکت (حضوری)

ج – از طریق ارسال مدارک (پستی)

3 - از کلیه متقاضیان هنگام ثبت نام اطلاعات کامل هویتی اخذ خواهد شد و ارسال رونوشت کارت ملی به پیوست فرم ثبت نام الزامی است.

4 - متقاضی عضویت تنها هنگامی بازاریاب رسمی به شمار می آید که فرم ثبت نام او توسط شرکت دریافت و تایید شود. نیوشانیک بر حسب اختیاراتش می تواند درخواست افراد را پذیرفته یا رد نماید. در صورت رد درخواست عضویت از سوی شرکت، نامه ای به همراه دلایل ردّ درخواست به آدرس پست الکترونیکی متقاضی ارسال می شود.

تبصره – چنانچه متقاضی در زمان ارائه درخواست عضویت به نیوشانیک، در شرکت دیگری با زمینه فعالیت بازاریابی شبکه ای ، به هر عنوان فعال باشد باید قبل از عضویت ، انصراف خود را از فعالیت های سابق اعلام کند.

5 - هیچ مبلغی تحت هیچ عنوانی از جمله حق عضویت، ورودیه، هزینه ثبت نام و آبونمان و. . . از متقاضیان دریافت نخواهد شد و یک بازاریاب جهت ورود به سامانه نیوشانیک نیاز به پرداخت وجه و یا خرید اجباری کالا ندارد.

6 - هرگونه هزینه ای که ممکن است اعضا حین بازاریابی و در راستای جذب مشتری متقبل شوند بر عهده شخص بازاریاب است و نیوشانیک تعهدی نسبت به پرداخت اینگونه هزینه ها ندارد.

7 - با پذیرش فرم ثبت نام متقاضی از سوی نیوشانیک، یک دفتر کار مجازی در تارنمای شرکت به وی اختصاص داده می شود که بازاریاب می تواند با مراجعه به آدرس اینترنتی www.newshanik.ir و وارد نمودن شناسه کاربری و گذر واژه اختصاصی خود به آن وارد شود.
1 - هر بازاریاب در بدو ورود به کسب و کار با عنوان بازاریاب عادی ثبت نام و در صورت تمایل با احراز شرایطی که از سوی نیوشانیک مشخص گردیده است به بازاریاب هادی تبدیل می شود.

2 - اگر بازاریاب از طریق معرف وارد سامانه شده باشد، در زیر شاخه معرف خود قرار می گیرد و مسئولیت آموزش و نظارت و پاسخگوئی به سوالات او بر عهده اولین بازاریاب هادی بالادستی اوست. این امر مانع از مراجعه وی به واحد آموزش شرکت جهت رفع ابهامات و ایرادات نخواهد گردید.

3 - اگر بازاریاب از طریقی غیر از معرف درخواست عضویت نماید، سامانه با نمایش مشخصات و آدرس الکترونیکی بازاریابان هادی فعالی که در شهرستان و منطقه متقاضی وجود دارند امکان مشاوره وی با آنها را فراهم نموده و در نهایت بازاریاب جدیدالورود موظف به انتخاب یکی از آنها به عنوان بازاریاب بالاسری خواهد بود. در این حالت بازاریاب جدیدالورود در سطح زیرین بازاریاب هادی منتخب خود قرار گرفته و مسئولیت آموزش و نظارت و پاسخگوئی به سوالات وی بر عهده همین بازاریاب هادی بالادستی اوست.

4 - با رعایت موارد ذیل بازاریاب عادی به بازاریاب هادی تبدیل خواهد شد:

الف ) گذشت حداقل دو ماه از شروع فعالیت وی

ب ) رسیدن به سقف فروش مستقیم اعلام شده (این مبلغ در سال اول فعالیت 50,000,000 ریال خواهد بود.)

ج ) حضور کامل در حداقل یک دوره آموزشی- توجیهی مقدماتی 4 جلسه ای که شرکت بصورت گروهی هر ماه برگزار می نماید.

د ) رعایت نظم و انضباط کاری در مدت همکاری با شرکت اعم از ارائه گزارشهای هفتگی به بازاریاب هادی بالادستی، حضور منظم در جلسات آموزشی، پایبندی به قوانین و مقررات و. . .

ه ) ارائه درخواست کتبی به شرکت

و ) کسب نمره قبولی در آزمونی که از طریق پست الکترونیکی برای متقاضی ارسال می شود.

5 - پورسانت بازاریابهای عادی با پورسانت بازاریابهای هادی هیچ تفاوتی ندارد.

6 - توصیه های بازاریابان هادی به بازاریابان عادی جنبه ارشادی و مشورتی داشته و آمرانه نیست .

7 - بازاریابان عادی برای تبدیل وضعیت به بازاریاب هادی، هیچ هزینه ای پرداخت نخواهند کرد.

8 - بازاریاب هادی موظف است خدمات زیر را بدون دریافت هیچ هزینه ای در اختیار بازاریابان زیر مجموعه خود قرار دهد :

الف ) آموزش، کمک، راهنمایی، پاسخگویی به سوالات آنها؛

ب) برگزاری جلسات دوره ای (اعم از خصوصی و گروهی) در راستای آموزش و ایجاد انگیزه؛

ج) تاکید بر رعایت قوانین و مقررات شرکت و اصول کلی و اساسی این کسب و کار؛

د) نظارت بر نحوه فعالیت و عملکرد بازاریاب و مطالعه گزارشات کاری ایشان؛

ه) تشویق و ترغیب آنها به حضور در همایشها و جلسات گروهی برگزار شده توسط شرکت؛

9 - در صورتیکه بازاریاب هادی از شرکت درخواست امکانات لازم جهت دعوت و انجام مشاوره با متقاضیان و یا برگزاری جلسات آموزشی و هماهنگی با اعضای زیرمجموعه خود را داشته باشد، باید درخواست خود را با ذکر علت، از طریق تارنما به شرکت اعلام نماید. پس از بررسی و موافقت، مراتب از طریق پست الکترونیکی به اطلاع متقاضی خواهد رسید.

10 - نیوشانیک هیچ تعهدی نسبت به فراهم کردن امکانات، اعم از محل آموزش، ابزار کمک آموزشی، ملزومات اداری و . . . برای بازاریابان عادی ندارد.

11 - کلیه فعالیت های بازاریابان اعم از عادی و هادی در راستای ارتقای فروش زیرمجموعه های تحت نظارت و افزایش درآمد ایشان است . لذا نیوشانیک هیچگونه تعهدی از قبیل پرداخت حقوق ثابت، بیمه ،پاداش و. . . به بازاریابان ندارد.

1 - نیوشانیک لیست کالاهای قابل فروش را در تارنمای رسمی خود قرار داده است و مشخصات فنی این کالاها شامل تصویر، وزن، نوع و قیمت آنها در تارنما قابل نمایش خواهد بود.

2 - نیوشانیک حق هرگونه تغییر در نوع، برند تجاری، قیمت و . . . کالاها را برای خود محفوظ می دارد و بازاریاب حق اعتراض نسبت به این موضوع را ندارد.

3 - کلیه کالاهای قابل عرضه از سوی نیوشانیک دارای شماره ثبت علامت تجاری، مجوز وزارت بهداشت و درمان، تاریخ تولید و تاریخ انقضا هستند.

4 - هرگونه تغییری در نوع کالاها، قیمت یا هر موضوع مرتبط با آن در اولین روز هفته ( شنبه ) اعمال خواهد شد و بازاریاب جهت اطلاع از آخرین تغییرات، موظف است در روزهای شنبه به تارنما مراجعه و از این تغییرات آگاه شود.

5 - چنانچه بازاریاب اقدام به فروش کالاها خارج از قیمت اعلام شده نماید، شرکت بدون اخطار کتبی اقدام به حذف جایگاه وی خواهد نمود.

6 - بازاریاب تحت هیچ شرایطی حق بسته بندی مجدد و یا ایجاد هرگونه تغییر در بسته بندی یا قیمت یا برچسبهای کالاها را ندارد. کالاهای عرضه شده توسط نیوشانیک فقط باید در بسته بندی اصلی خود به فروش برسند.

7 - کالاهای ارائه شده توسط نیوشانیک در بازار سنتی و غیر شبکه ای اعم از فروشگاهها، تعاونی ها، خرده فروشی ها و . . . نیز موجود است و بازاریاب نمی تواند در این رابطه ادعا یا اعتراضی نماید.

1 - بازاریاب می تواند با استفاده از 3 شیوه الکترونیکی ( اینترنت )، حضوری ( درمحل دفاتر یا شعبات نیوشانیک ) و یا تلفنی سفارش خود را در شرکت ثبت نماید.

2 - سفارش ارائه شده باید دارای مشخصات زیر باشد :

الف – نام و نام خانوادگی بازاریاب

ب – کد عضویت بازاریاب

ج – تاریخ سفارش

د – شهرستان سفارش

ه – اقلام درخواستی و تعداد آن

و – نام و نام خانوادگی تحویل گیرنده

ز – نشانی و شماره تماس محلی که سفارش باید به آنجا ارسال شود .( در صورت عدم دریافت حضوری )

ح- کد رهگیری مبلغ واریزی به حساب قانونی شرکت بابت فاکتور درخواستی.

3 - قبل از تسویه کامل مبلغ فاکتور، کالاها قابل تحویل نخواهند بود و شرکت هیچ تعهدی نسبت به تحویل کالا نخواهد داشت و بازاریاب موظف است این موضوع را به مصرف کنندگان خود نیز گوشزد نماید.

4 - سفارش کالا تا قبل از ارسال آن قابل لغو است و این عمل هیچ هزینه ای برای بازاریاب در برنخواهد داشت .

5 - با دریافت کامل مبلغ سفارش و پس از انجام هماهنگی های لازم در رابطه با زمان ارسال کالاها شرکت ظرف مدت 3 الی 10 روز کاری اقدام به تحویل کالا خواهد نمود.

6 - فاکتور می تواند بوسیله بازاریاب یا مشتری و یا نمایندگان هر یک از آنها تسویه گردد.

7 - تسویه می تواند به یکی از طرق زیر انجام گیرد :

• واریز نقدی به حسابهای اعلام شده از سوی نیوشانیک و ارائه فیش آن بصورت حضوری یا الکترونیکی

• انتقال وجه از کارتهای بانکی شبکه شتاب (ATM ) به حسابهای اعلام شده از سوی شرکت و ارائه فیش و یا کد رهگیری آن بصورت حضوری یا الکترونیکی

8 - چنانچه مصرف کننده مبلغ فاکتور را به منظور تسویه در اختیار بازاریاب یا هر شخص دیگری قرار دهد و بازاریاب یا آن شخص دیگر به هر دلیلی از واریز یا انتقال مبلغ به حساب شرکت خودداری نماید، شرکت فاکتور را تسویه نشده محسوب نموده و از تحویل کالاهای درخواستی خودداری خواهد نمود. در این مورد هیچ مسئولیتی متوجه شرکت نیست و مصرف کننده می تواند با مراجعه به مراجع صالحه مبلغ پرداختی و یا خسارات ناشی از آن را، از بازاریاب یا هر شخص دیگری که پول را به وی پرداخته است، مطالبه نماید.

9 - بازاریاب، مصرف کننده یا نمایندگان آنها موظفند مبلغ فاکتور را فقط به شماره حسابهای اعلام شده بنام شرکت نیوشانیک واریز نمایند و شرکت هیچ مسئولیتی نسبت به وجوه واریزی یا انتقالی به سایر حسابها ندارد.

10 - شرکت متعهد به یکبار مراجعه به نشانی درج شده در فاکتور به منظور تحویل کالا می باشد.چنانچه تحویل کالا در نشانی مورد اشاره به هر دلیلی میسر نگردد ، نیوشانیک تعهدی در قبال حمل مجدد آن نداشته و مصرف کننده یا بازاریاب باید با هزینه شخصی خود نسبت به تحویل کالا اقدام نماید.

1 - نیوشانیک متعهد میگردد پورسانت بازاریاب را پس از تسویه فاکتور بر اساس پلن مشخص شده و در موعد پورسانت های اعلام شده به صورت نقدی به حساب بانکی شخص بازاریاب واریز نماید.

2 - پس از تأیید تسویه فاکتور توسط بخش مالی، فاکتور وارد فاز پورسانت دهی می شود. این پورسانت بر اساس پلن درآمدزایی حداکثر تا پایان پنج روز اول کاری در هر ماه به حساب بازاریابان ذینفع واریز خواهد شد.

3 - نیوشانیک هنگام محاسبه پورسانت ابتدا 8 % مبلغ فاکتور را با لحاظ ضریب کالا (طبق جدول ضرایب کالا) به عنوان پورسانت فروش مستقیم برای بازاریابی که کالا توسط وی فروخته شده است، در نظر خواهد گرفت.

سپس با بررسی جایگاه بازاریاب در چارت جایگاهی، بازاریابان مستقر تا 9 جایگاه بالای این بازاریاب هم به ترتیب 2% و 2% و 2% و 2% و 4% و 1% و 1% و 2% و 3.5% از مبلغ فاکتور را با در نظر گرفتن ضرایب مربوطه کالاها بعنوان پورسانت فروش غیرمستقیم دریافت خواهند نمود.

4 - در نیوشانیک هیچگونه پورسانتی بابت عضوگیری پرداخت نشده و پرداخت پورسانت و پاداش فقط بابت فروش محصولات این شرکت می باشد.

5 - پورسانت متعلقه به بازاریابان، فقط به حساب بانکی که به نام شخص بازاریاب است واریز خواهد شد و واریز پورسانت به حساب غیر و یا پرداخت نقدی خارج از شبکه بانکی امکان پذیر نخواهد بود.

6 - مبنای محاسبه پورسانت جمع اقلام مندرج در فاکتور بدون در نظر گرفتن مالیات بر ارزش افزوده و هزینه ارسال است.

7 - چنانچه بازاریابی ظرف مدت 90 روز هیچ فروش مستقیمی نداشته باشد شرکت جایگاه وی را معلق خواهد نمود و تا زمانی که جایگاه این بازاریاب از سوی شرکت فعال نگردد پورسانتی از زیر مجموعه به وی تعلق نخواهد گرفت.

8 - نیوشانیک حق دارد بدهی های احتمالی بازاریاب به شرکت را از پورسانت متعلقه به وی کسر نماید.

9 - نیوشانیک تا قبل از واریز پورسانت به حساب بازاریاب هیچگونه گزارشی به بازاریاب ارائه نخواهد داد و فقط پس از واریز پورسانت به حساب وی، گزارشی شامل مبلغ پورسانت و کد رهگیری مبلغ واریزی، به دفتر کار مجازی بازاریاب در تارنما ارسال خواهد شد.

10 - پس از محاسبه مبلغ پورسانت فروش مستقیم یا فروش غیر مستقیم هر بازاریاب، برابر ماده 104 قانون مالیات های مستقیم ، 5% از پورسانت بعنوان علی الحساب مالیات تکلیفی مودی (پورسانت گیرنده) از مبلغ پورسانت کسر و به نام شخص بازاریاب به حساب سازمان امور مالیاتی کشور واریز خواهد شد .

11 - نیوشانیک در اعمال کسورات قانونی از جمله مالیات، عوارض ، حق بیمه و . . .تابع قوانین دولت جمهوری اسلامی ایران بوده و در صورت لزوم فوراً نسبت به اعمال آن در پلن درآمدزایی خود اقدام خواهد نمود.

1 - به منظور ایجاد فرهنگ یکسان در طرح بازاریابی شبکه ای و ارتقاء سطح آموزه های علمی اعضا، شرکت مبادرت به برگزاری دوره ها وکلاس های آموزشی در فواصل زمانی مختلف خواهد نمود .

تبصره – کلیه آموزش های این شرکت در قالب آموزش های حضوری و غیر حضوری و آموزش های گروهی، نیمه گروهی و خصوصی ارائه می گردد.

2 - کلیه خدمات آموزشی ارائه شده از سوی نیوشانیک رایگان خواهد بود.

تبصره – هزینه پرینت و تکثیر مطالب آموزشی به عهده بازاریاب است و نیوشانیک مسئولیتی در این زمینه ندارد.

3 - هرگونه ابزار آموزشی که شرکت در اختیار بازاریابان قرار می دهد رایگان است و بازاریاب نیز حق فروش آنها را ندارد.

4 - شرکت در کلاسهای آموزشی گروهی برگزار شده توسط نیوشانیک اختیاری است اما چنانچه بازاریاب قصد داشته باشد به عنوان بازاریاب هادی فعالیت کند، موظف به حضور در این کلاسها و دریافت گواهینامه مربوطه است.

5 - آموزشهای گروهی و عمومی توسط مدرسان مشخص شده از سوی شرکت برگزار خواهد گردید.

6 - آموزشهای خصوصی توسط هریک از بازاریابان هادی به بازاریابان عادی، با هماهنگی طرفین و پس از در جریان قرار دادن شرکت، مجاز است و کلیه این آموزشها باید بصورت رایگان انجام بپذیرد.

7 - چنانچه بازاریاب هادی در زیر مجموعه تحت حمایت خود نسبت به آموزش خارج از عناوین آموزشی مطرح شده در کلاس ها احساس نیاز کند، می تواند بصورت کتبی از شرکت برای برگزاری جلسه آموزشی با موضوع مربوطه تقاضا نماید و شرکت ظرف مدت معینی بنا به صلاحدید خود نسبت به برگزاری کلاس یا جلسات آموزشی اقدام خواهد نمود.

8 - تکثیر و توزیع مطالب آموزشی ارائه شده از سوی شرکت بلامانع است لکن ایجاد هرگونه تغییر در متن این مطالب از سوی بازاریاب مجاز نیست.

9 - برنامه هفتگی کلاسهای آموزشی – توجیهی گروهی به همراه جزئیات آن شامل زمان، مکان برگزاری و موضوع کلاس، حداقل یک هفته پیش از برگزاری در تارنمای شرکت قرار خواهد گرفت

10 - تمامی آموزش های مورد نظر بازاریابان باید در محل دفتر شرکت و شعبات آن برگزار شود. در خصوص برگزاری هر گونه کلاس و یا دوره آموزشی در خارج از محل های مذکور، شرکت هیچگونه مسئولیتی ندارد.

11 - نیوشانیک صرفاً مسئولیت مطالب آموزشی ارائه شده در تارنمای رسمی خود را می پذیرد و چنانچه بازاریابی با ارائه اطلاعات غیرواقعی و یا آموزش نادرست موجبات ضرر و زیان شخص ثالث (اعم از بازاریاب زیرمجموعه، مصرف کننده و ...) را فراهم کند شخصاً مسئول جبران خسارت وارده خواهد بود.

12 - آموزش در محلهایی خارج از دفاتر شرکت تحت هر عنوان اعم از دفتر شخصی، دفتر خانگی (home office)، دفتر گروهی و یا حتی اجاره مکان مستقل و مجزا از دفاتر شرکت، توسط بازاریابان به هیچ عنوان مجاز نیست. و بازاریاب ضمن ورود به شرکت با امضا تعهدنامه مربوطه، آگاه خواهد شد که در صورت انجام چنین عملی بدون اخطار کتبی اخراج گردیده و جایگاه وی حذف خواهد شد. بدیهی است با توجه به این موضوع شرکت مسئولیت هیچ اتفاقی در این زمینه را نخواهد پذیرفت و کلیه تبعات قضایی و انتظامی ناشی از انجام این عمل بر عهده شخص بازاریاب خاطی است و شرکت با گرفتن تعهد کتبی از وی، از خود رفع مسئولیت خواهد کرد.

13 - کلیه اعضا هنگام حضور در محل آموزشگاههای شرکت موظف به رعایت موازین اخلاقی و شئونات اسلامی هستند.

1 - تبلیغات در خصوص معرفی برند تجاری نیوشانیک و کالاهای تحت توزیع در انحصار شرکت بوده و نیوشانیک با سیاست های خود در این زمینه فعالیت می نماید.

2 - در زمینه معرفی فعالیت های شرکت و جذب بازاریابان جدید علاوه بر شرکت، بازاریابان هادی نیز اجازه تبلیغ را خواهند داشت.

تبصره – برای هر نوع تبلیغات غیر کلامی اعم از ابزارهای تبلیغاتی نظیر اینترنت ، پیام کوتاه و امثالهم اخذ اجازه نامه کتبی از نیوشانیک الزامی است و پس از اعطای چنین اجازه ای، لوگوها و علایم تجاری باید دقیقاً به شکلی که در دستورالعمل های شرکت ذکر شده مورد استفاده قرار گیرد.

3 - در تمامی تبلیغات باید به صراحت قید گردد « به راحتی نمی‌توان درآمد زیادی کسب کرد بلکه این امر به موجبات تلاش و پشتکار شما عزیزان در زمینه فروش کالاهای شرکت و همچنین ایجاد سازمان فروش متحد و یکپارچه انجام می پذیرد.»

4 - در تبلیغات نباید افراد بصورت اشتباهی راهنمایی شوند. ارائه اطلاعات بصورت تحریف شده و غیر واقعی ممنوع است.

5 - در تمامی موارد پیش از چاپ آگهی باید متن مورد نظر به شرکت ارائه و تاییدیه کتبی اخذ گردد.

6 - کلیه لوازم و تجهیزات تبلیغاتی که با هدف معرفی کار استفاده می‌شود فقط توسط شرکت تولید می گردد، لذا نمایندگان می‌توانند در صورت تمایل این ابزار را به صورت رایگان از شرکت تهیه نمایند.

7 - در کارت ویزیت فقط می شود از ویرایش گرافیکی و کلمات مجاز و پذیرفته شده شرکت استفاده کرد.

8 - اعضا مجاز به درج نشانی ، شماره تلفن های تماس و Email دفاتر نیوشانیک یا شرکت های وابسته به آن بر روی کارت ویزیت خود نیستند.

9 - استفاده از هرز نامه ها ( ارسال ایمیل به کسانی که مایل به دریافتش نیستند) و سیستم های خودکار شماره گیری تلفن ممنوع است. تخلف از این ماده، تخلف از قوانین و مقررات به شمار آمده و منجر به حکم تعلیق یا لغو فوری عضویت شخص متخلف می شود.

10 - بازاریابان مجاز به انجام مصاحبه های رادیویی، تلویزیونی، روزنامه ای، مجله یا برگزاری همایش عمومی جهت تبلیغ شرکت، محصولات و خدمات آن بدون دریافت موافقت قبلی و مجوز کتبی شرکت نیستند. تمامی درخواست های مرتبط با رسانه ها باید جهت هماهنگی به شرکت ارائه گردد.

11 - بازاریاب در تبلیغات خود فقط باید یکی از عناوین زیر را استفاده نماید و استفاده از هر عنوان دیگری مجاز نیست :

الف) بازاریاب (هادی )

ب) بازاریاب شبکه ای

ج) مشاور فروش

1 - مرجوعی کلیه کالاهای فروخته شده توسط بازاریابان با لحاظ شرایط زیر پذیرفته خواهد شد .

2 - بازاریاب (سفارش دهنده) مجاز به رد درخواست مرجوعی کالا از سوی مصرف کننده نهایی نمی باشد و تصمیم گیری در این رابطه فقط بر عهده مصرف کننده است و شرکت با رعایت موارد ذیل خود را ملزم به پذیرش مرجوعی کالا می نماید.

3 - ملزومات ارجاع کالا عبارت است از :

الف) ارائه کالا / کالاها، به شکل سالم و مصرف نشده

ب) ارائه فاکتور خرید

ج) اعلام کتبی شماره حساب جهت واریز مبلغ مرجوعی

تبصره – مرجوعی کالاهایی که به جهت ایجاد نقص در بسته بندی، مصرف و یا هر ایراد دیگر امکان عرضه مجدد آنها در سیستم توزیع شرکت مقدور نباشد، مورد پذیرش شرکت قرار نخواهد گرفت .

تبصره – نیوشانیک مبلغ مرجوعی کالا را پس از کسر پورسانتهای پرداختی (رجوع شود به ماده 3 سرفصل پورسانت) به بازاریابان به حسابی که مرجوع کننده کتباً اعلام می نماید، واریز خواهد نمود و استرداد مبلغ تنها از این راه امکان پذیر است.

4 - چنانچه پورسانتی بابت فروش کالا از سوی شرکت پرداخت نشده باشد، مبلغ کالا بصورت کامل به مرجوع کننده عودت داده خواهد شد.

5 - با توجه به ساختار پلن درآمدزایی نیوشانیک، حداکثر مبلغ قابل کسر از بهای کالا پس از مرجوع شدن، 27.5% است.

6 - مرجوعی کالاهایی که تاریخ مصرف مندرج در روی بسته آنها منقضی شده است از سوی شرکت مورد پذیرش نخواهد بود.

7 - ارجاع کالا به انبار یا یکی از دفاتر نیوشانیک به عهده مرجوع کننده خواهد بود. این امر از طریق مراجعه حضوری مرجوع کننده به انبار یا یکی از دفاتر شرکت و یا از طریق پست یا پیک امکان پذیر است.

8 - فردی که کالا را مرجوع می نماید می تواند بازاریاب، مصرف کننده یا نماینده هر یک از ایشان باشد.

9 - کلیه هزینه های ناشی از ارجاع به عهده مرجوع کننده است.

10 - هنگام مرجوعی کالا ارائه فاکتور مربوط به خرید کالا که مشخصات سفارش دهنده در آن قید گردیده است الزامی است.

11 - مبلغ مربوط به کالاهای مرجوعی، حداکثر تا سه روز کاری از تاریخ سند مرجوعی به فرد مسترد می گردد.

1 - بازاریاب می تواند در هر زمان از عضویت و فعالیت انصراف دهد و در این حالت شرکت با پرداخت کلیه پورسانتهای متعلقه جایگاه وی را حذف خواهد کرد.

2 - چنانچه بازاریابی پس از انصراف بخواهد مجدداً به عضویت شرکت درآید؛

الف ) در صورتیکه 6 ماه از انصراف وی نگذشته باشد، در جایگاه سابق خود قرار خواهد گرفت.

ب ) در صورتیکه 6 ماه از انصراف وی گذشته باشد، باید جایگاه جدیدی را انتخاب نماید و جایگاه سابق وی احیا نخواهد گردید.

3 - ثبت یک جایگاه برای دو یا چند نفر به عنوان شریک امکان پذیر نمی باشد، و هر جایگاه فقط متعلق به یک نفر خواهد بود.

4 - فروش و یا انتقال یک جایگاه یا منافع حاصل از آن به شخص دیگر چه بصورت قطعی، چه بصورت موقت ممنوع است و در صورت انجام این کار بصورت پنهانی، شرکت اقدام به حذف جایگاه مذکور خواهد نمود.

تبصره – انتقال جایگاه به اقوام نسبی درجه اول شامل ( فرزند، پدر، مادر، خواهر ، برادر ) و یا همسر با لحاظ ملزومات قانونی مجاز است. متقاضیان این انتقال می بایست درخواست رسمی و کتبی خود را به شرکت ارائه نمایند و پس از موافقت شرکت، جایگاه منتقل خواهد گردید.

5 - در صورت حذف یک جایگاه، بازاریابان زیر مجموعه آن جایگاه مستقیماً به بازاریاب بالا سری جایگاه حذف شده متصل خواهند شد.

6 - یک عضو حق دارد شخصی را به عنوان وارث خود به شرکت معرفی کند و نیز می تواند در زمان حیات خویش وارثش را با ارائه درخواست کتبی به شرکت تغییر دهد.

تبصره – نیوشانیک انتقال جایگاه و منافع حاصل از آن را به وارث تا زمانی که وی گواهی فوت شخص متوفی را به همراه فرم درخواست عضویت جدید که تکمیل شده برای آن ارسال نکند، به رسمیت نمی شناسد و نمی پذیرد.

تبصره – پس از دریافت گواهی فوت و فرم ثبت نام توسط شرکت، وارث می تواند جایگاه شخص سابق و کلیه منافع منتج از آن را دریافت کند و وی متعهد به رعایت شرایط قرارداد و قوانین و مقررات بوده و موظف به انجام وظایف عضو سابق است.

7 - در صورتی که شخص وارثی در زمان حیات خویش تعیین نکند، عضویت به محض فوت وی لغو می شود.

8 - هرگونه انتقال به هر سبب تنها موجب انتقال جایگاه و منافع آن بوده و با انتقال جایگاه عنوان بازاریاب هادی منتقل نخواهد شد و انتقال گیرنده باید به عنوان بازاریاب عادی تا احراز شرایط لازم جهت بازاریاب هادی شدن، فعالیت کند.

1 - در صورت بروز هرگونه اختلاف، اعضا می بایستی ابتدا مراتب را بلافاصله، بصورت مکتوب و مشروح به شرکت اعلام نمایند.

2 - در صورت عدم رضایت عضو ( بازاریاب ) از تصمیمات شرکت، وی بایستی پرونده را تا 90 روز پس از آگاهی از تصمیم شرکت به کمیته نظارت ارجاع دهد. کمیته نظارت داور نهایی محسوب می شود مگر آنکه از خود سلب صلاحیت نموده و رسیدگی به موضوع را به دادگاههای قضایی ارجاع دهد.

3 - شرکت و عضو هنگام بروز اختلاف حق مراجعه به دادگاههای عمومی را ندارند و هر دوی ایشان به موجب این تعهد نامه می پذیرند کمیته نظارت بر فعالیت بازاریابی شبکه ای مستقر در وزارت صنعت، معدن و تجارت داور نهایی خواهد بود.

4 - نیوشانیک به موجب این تعهدنامه تصمیمات و آرای کمیته نظارت را فصل الخطاب قرار خواهد داد و اعضاء نیز موظف به پذیرش و اجرای آرای این کمیته هستند.

5 - بر اساس قوانین کمیته نظارت وزارت صنعت،معدن،تجارت در صورت نیاز، تمامی اعضای دخیل در پرونده ملزم به حضور در محضر کمیته نظارت هستند.

6 - تنها در صورتی که طرفین قرارداد متقاضی اجرای حکم نهایی صادره از سوی کمیته نظارت باشند، می توانند جهت اجرای حکم به دادگاه مراجعه کنند.

1 - شرکت در طول زمان قرارداد (عضویت) امکان دارد اطلاعاتی شامل گزارشات زیرمجموعه ها، فهرست مشتریان، گزارشات کاری و سایر اطلاعات تجاری مربوطه را در اختیار بازاریاب قرار دهد. چنین اطلاعاتی چه به شکل الکترونیکی و چه کتبی، اطلاعات محرمانه محسوب می شوند و فقط جهت آگاهی بازاریاب از امور مرتبط با عضویتش به وی ارائه می گردد.

تبصره – بازاریابان تنها مجاز به استفاده از این اطلاعات جهت بهبود برنامه ریزی، فروش ، خدمات و آموزش طی روند کاری خویش بوده و ملزم به حفظ و نگهداری چنین اطلاعاتی هستند. بازاریابان نباید این اطلاعات را در اختیار اشخاص ثالث قرار دهند و همچنین نباید اینگونه اطلاعات را مستقیم یا غیر مستقیم برای فعالیت های غیر کاری خویش مورد استفاده قرار دهند و پس از لغو عضویت نیز به هیچ عنوان اجازه بهره برداری از اطلاعات مذکور را ندارند.

تبصره – به موجب این مقررات مسئولیت های حقوقی و کیفری ناشی از سوء استفاده از اطلاعات ارائه شده به بازاریاب مستقیماً، متوجه شخص وی خواهد بود. در صورت هرگونه سوء استفاده یا انتقال و افشای این اطلاعات از سوی بازاریاب، وی موظف به پاسخ گویی در مراجع قانونی خواهد بود .

2 - کلیه اطلاعات کاری نیوشانیک با کارگزاران، واسطه ها، بازاریابان و تامین کنندگان خود محرمانه است. در دسترس قراردادن این گونه اطلاعات در حیطه اختیارات شرکت است . لذا هرگونه تلاش اعضا جهت دسترسی به این اطلاعات به طور مستقیم یا غیر مستقیم ممنوع بوده و با افراد خاطی برابر دستورالعمل های داخلی برخورد خواهد شد.

3 - بازاریاب موظف به رعایت اصول احتیاطی در راستای حفظ گذرواژه ی ورود به دفتر کار مجازی خویش است و نیوشانیک در رابطه با نفوذ افراد دیگر به دفتر کار مجازی بازاریاب هیچ مسئولیتی ندارد.

تبصره – در صورت هرگونه اقدام از طریق شناسه کاربری بازاریاب، برای هک کردن و یا ایجاد اخلال در سیستمهای شرکت، شناسه بازاریاب برای همیشه مسدود خواهد شد و جبران کلیه خسارات وارده به شرکت به عهده ی وی می باشد.

4 - روابط مالی یا کاری میان بازاریابان و مصرف کنندگان آنها رابطه ای است شخصی و نیوشانیک نه تنها هیچ دخالتی در این روابط نخواهد نمود بلکه به موجب این مقررات از خود، نسبت به کلیه تبعات و آثار حاصله این روابط، سلب مسئولیت می نماید.

5 - بازاریاب حق انعقاد هیچ گونه قراردادی به نیابت یا نمایندگی از شرکت نیوشانیک با اشخاص حقیقی یا حقوقی ندارد و مجاز نیست خود را به عنوان کارگزار، نماینده یا کارمند شرکت معرفی کند.

6 - بازاریاب هنگام بازاریابی و معرفی کالا به مصرف کنندگان حق ندارد اطلاعاتی غیر واقعی ، واهی یا مبالغه آمیز به ایشان ارائه نماید و موظف است هنگام توصیف ویژگیهای فنی و کیفی کالاها به کاتالوگها و اطلاعات موثق ارائه شده از سوی شرکت استناد نماید.

7 - بازاریاب موظف است هنگام جذب سایر افراد به عنوان بازاریاب زیرمجموعه خود، طرح بازاریابی را به درستی و صادقانه برای آنها شرح دهد و وی حق ندارد پورسانت دریافتی خود یا سایر بازاریابان نیوشانیک را به عنوان ابزار و اهرمی متقلبانه در جهت بازاریابی وجذب افراد بکار ببرد.

8 - بازاریابان نباید هیچ گونه ضمانتی در زمینه پورسانتها یا درامدهای احتمالی به افراد در شرف پیوستن به نمودار جایگاهی ارائه دهند و نیوشانیک در خصوص ارائه هرگونه تضمین از سوی بازاریابان نسبت به کسب پورسانت یا درآمدهای احتمالی مسئولیتی ندارد.

9 - هیچ بازاریابی حق ندارد بازاریابان مجموعه های دیگر را ترغیب به ترک مجموعه فعلی و پیوستن به مجموعه خود نماید.

10 - هرگونه دخالت بازاریاب در امور مربوط به بازاریابان خارج از زیر مجموعه خود اعم از آموزش، راهنمایی، انجام هماهنگی و . . . ممنوع است.

11 - بازاریاب حق ندارد خود را کارمند رسمی نیوشانیک معرفی نماید و به هنگام معرفی این کسب و کار در راستای جذب بازاریابان زیرمجموعه باید به آنها تاکید کند که پیشنهاد این کار، پیشنهاد راه اندازی یک تجارت مستقل است، نه پیشنهاد یک نوع رابطه استخدامی.

12 - اخذ وجه نقد یا هر نوع مال غیر نقدی توسط هریک از بازاریابان جهت معرفی شرکت به اشخاص و بازاریابان زیر مجموعه به منظور قرار گرفتن در جایگاه خاصی از پلن درآمد زایی شرکت، ممنوع می باشد.

13 - بازاریاب حق بکارگیری افراد زیر مجموعه خود به منظور انجام امور شخصی و یا اموری که خارج از محدوده این کسب و کار محسوب می گردد را ندارد.

14 - بازاریاب موظف است ضمن مطالعه این قوانین و مقررات، با مراجعه به تارنمای رسمی وزارت محترم صنعت،معدن و تجارت به آدرس www.networkmarketing.moc.gov.ir از مقررات و شرایط عمومی بازاریابی شبکه ای در جمهوری اسلامی ایران آگاه گردد . پس از آغاز فعالیت بازاریاب، هیچ ادعا و مطالبه ای که ناشی از جهل به قوانین باشد، برای شرکت مسموع و قابل پذیرش نمی باشد.

15 - نیوشانیک با هماهنگی کمیته نظارت، حق اصلاح یا تغییر در قوانین و مقررات، قیمتها و شیوه ارائه کالاها و پلن درآمدزایی را در هر زمان که مناسب و لازم بداند برای خود محفوظ می دارد و این اصلاحات، به محض تصویب بر روی تارنمای شرکت، قابل اجراست.

16 - هیچ قلمرو یا امتیاز انحصاری در خط مشی نیوشانیک برای بازاریابی و فروش تعریف نشده است و بازاریاب می تواند در هر نقطه از کشور اقدام به فروش مستقیم و یا جذب بازاریاب نماید و هیچ بازاریابی اختیار اهدا، فروش، واگذاری یا انتقال چنین امتیاز انحصاری را به دیگران ندارد و به عبارتی هر بازاریابی آزاد است که تجارت خود را در هر منطقه ای از کشور برابر مقررات راه اندازی نماید.

17 - بازاریاب حق فروش کالا به فروشگاه ها، تعاونی ها، عمده فروشی ها، خرده فروشی ها، فروشگاه های اینترنتی و بطور کلی هر شخص حقیقی یا حقوقی غیر از مصرف کننده نهایی را ندارد .

18 - با توجه به طرح کلی بازاریابی شبکه ای، در صورت فروش هر یک از کالاهای شرکت از سوی مصرف کنندگان، هیچگونه پورسانت ، امتیاز و یا انحصاری برای شخص مصرف کننده بر اساس پلن درآمدزایی شرکت وجود ندارد و تنها بازاریابانی که در نمودار جایگاهی شرکت عضو هستند به رسمیت شناخته می شوند.

19 - عضویت تمامی بازاریابان در شرکت بر مبنای فعالیت اقتصادی است . لذا شرکت با جدیت از هرگونه فعالیت اعضا که با اهداف غیراقتصادی مانند فعالیت های اجتماعی ، سیاسی و...انجام پذیرد جلوگیری خواهد نمود. بدیهی است شناسه کاربری بازاریابانی که در این زمینه مرتکب تخلف می گردند تا تعیین تکلیف مسدود و چنانچه تخلف عضو خاطی محرز گردد شرکت ضمن ابطال شناسه کاربری بازاریاب نسبت به ارائه گزارش به مراجع ذیصلاح پس از هماهنگی با کمیته نظارت اقدام خواهد نمود.

20 - درصورت عدم رعایت هریک از قوانین و مقررات نیوشانیک و سایر الزامات مربوطه، تصمیمات قانونی شرکت با توجه به نوع و دفعات تکرار آن از سوی بازاریاب ، به شرح ذیل اعمال می گردد :

الف ) اخطار کتبی مرتبه اول که از طریق آدرس الکترونیکی بازاریاب به وی ابلاغ می شود.

ب ) اخطار کتبی مرتبه دوم به صورت حضوری با اخذ تعهد از بازاریاب .

ج ) حذف دائم جایگاه بازاریاب و مسدود نمودن شناسه کاربری وی .

تبصره – شرکت مجاز است در برخورد با برخی تخلفات که در این مقررات معین گردیده بدون رعایت مفاد بندهای (الف) و (ب) نسبت به لغو عضویت بازاریاب و حذف جایگاه وی اقدام نماید. در این خصوص شرکت ضمن ابلاغ دلایل امر به بازاریاب موضوع را جهت آگاهی به کمیته نظارت نیز اعلام می نماید.
21 - هر یک از طرفین می توانند در شصت روز اول پس از امضای قرارداد آن را فسخ نمایند. پس از انقضای این مدت می بایست پانزده روز قبل از فسخ قرارداد این موضوع به صورت کتبی به طرف دیگر اطلاع رسانی شود.

محصولات :

چای
برنج
روغن
کنسرو ماهی
ماکارونی
کنسرو رب گوچه فرنگی
حبوبات
کنسروجات

پلن درآدزایی شرکت نیوشا نیک



آدرس سایت شرکت نیوشا نیک :

http://newshanik.ir

منبع مطالب : وبسایت شرکت بازاریابی شبکه ای پارسا نیوشا نیک

نکته :اطلاعات منعکس شده از منبع معرفی شده بوده و مسئولیت صحت یا عدم آن بر عهده خود شما خواننده محترم می باشد.لطفا دقت نمایید.

انتخاب هم علم است و هم هنر